Σάββατο, 7 Ιουλίου 2018

Η κοιλιά είναι μια περιοχή όπου πολλοί άνθρωποι θέλουν να χάσουν πόντους, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δύσκολο σημείο!!!



Πόσο καιρό χρειάζεται για να χάσετε λίπος από την κοιλιά


άν θέλετε να κάψετε το κοιλιακό λίπος και να χάσετε μερικά εκατοστά γύρω από τη μέση μπορεί να φαίνεται σχεδόν αδύνατο. Η κοιλιά είναι μια περιοχή όπου πολλοί άνθρωποι θέλουν να χάσουν πόντους, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ δύσκολο σημείο. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να χάσετε λίπος από την κοιλιά εάν προσπαθήσετε σκληρά και θα μπορούσατε να δείτε αποτελέσματα σε λίγες εβδομάδες.

Εάν αναρωτιέστε πόσο καιρό χρειαζόμαστε για να χάσουμε λίπος από την κοιλιά οι ειδικοί επισημαίνουν πως η μείωση της περιφέρειας της μέσης μπορεί να παρατηρηθεί σε μόλις δύο εβδομάδες . Αν και ο ρυθμός με τον οποίο χάνονται οι πόντοι εξαρτάται από την άσκηση που κάνετε, από τις θερμίδες που καταναλώνετε και γενικά από τον κάθε οργανισμό. Σε γενικές γραμμές εάν θέλετε να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα θα πρέπει να καταναλώνετε 500 θερμίδες λιγότερες κάθε μέρα. Απλά βεβαιωθείτε ότι παίρνετε τουλάχιστον 1200 θερμίδες την ημέρα έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά το σώμα σας και ο εγκέφαλός σας. Επίσης πρέπει να αυξάνετε τη μυική σας μάζα ενώ χάνετε λίπος.

Εάν λοιπόν ασκήστε τουλάχιστον 3 με 4 φορές την εβδομάδα και ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής θα καταφέρετε αν χάσετε μερικά εκατοστά από τη μέση σας σε δυο μόλις εβδομάδες. Όσο αφορά την άσκηση οι ειδικοί συνιστούν ένα συνδυασμό αερόβιας προπόνησης υψηλής έντασης, και ασκήσεις με βάρη. Μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης για να στοχεύσετε στην απώλεια λίπους από την κοι8λιά είναι η HIIT που περιλαμβάνει 20 δευτερόλεπτα έντονης προπόνησης και 10 δευτερόλεπτα ανάπαυσης.

πηγη http://jenny.gr



loading...